REKLAMACJE
Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie są objęte 2 letnią gwarancją. Reklamacji nie podlega naturalne zużywanie się produktu, uszkodzenia mechaniczne, wady jawne widoczne w momencie otrzymania przesyłki a nie zgłoszone niezwłocznie po ich stwierdzeniu.
Jak wygląda proces reklamacji?
W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu wraz z opisem na adres shop@annawatras.pl
W odpowiedzi na zgłoszenie prześlemy etykietę kurierską do nadania przesyłki zwrotnej do której prosimy o dołączenie wydrukowanego i uzupełnionego formularza reklamacji.
Po otrzymaniu produktu wraz z formularzem reklamacji skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów procedury reklamacji.
W przypadku chęci odesłania produktu we własnym zakresie, prosimy o przesłanie go na adres:
Anna Watras
ul. Kraszewskiego 3
32-700 Bochnia
tel.: 794 455 422
email: sklep@annawatras.pl
Formularz reklamacji do pobrania i wydrukowania.
FORMULARZ REKLAMACJI
Ja niżej podpisany/a niniejszym informuję o chęci złożenia reklamacji zakupionego produktu.
Data doręczenia:
Nr zamówienia:
Imię i nazwisko:
Adres korespondencyjny:
Nr telefonu:
Adres email:
Nazwa, kolor, rozmiar:
Przyczyna reklamacji:
Cena:
Data i podpis: