REKLAMACJE

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie są objęte 2 letnią gwarancją. Reklamacji nie podlega naturalne zużywanie się produktu, uszkodzenia mechaniczne, wady jawne widoczne w momencie otrzymania przesyłki a nie zgłoszone niezwłocznie po ich stwierdzeniu.
Jak wygląda proces reklamacji?

W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu wraz z opisem na adres shop@annawatras.pl

W odpowiedzi na zgłoszenie prześlemy etykietę kurierską do nadania przesyłki zwrotnej do której prosimy o dołączenie wydrukowanego i uzupełnionego formularza reklamacji.

Po otrzymaniu produktu wraz z formularzem reklamacji skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów procedury reklamacji.

W przypadku chęci odesłania produktu we własnym zakresie, prosimy o przesłanie go na adres:

Anna Watras
ul. Kraszewskiego 3
32-700 Bochnia

tel.: 794 455 422
email: sklep@annawatras.pl

Formularz reklamacji do pobrania i wydrukowania.

FORMULARZ REKLAMACJI

Ja niżej podpisany/a niniejszym informuję o chęci złożenia reklamacji zakupionego produktu.

Data doręczenia:
Nr zamówienia:
Imię i nazwisko:
Adres korespondencyjny:
Nr telefonu:
Adres email:

Nazwa, kolor, rozmiar:
Przyczyna reklamacji:
Cena:

Data i podpis:

Zamknij Koszyk
Zamknij Ulubione
Porównaj produkty (0 Produkty)
Porównaj produkty
Porównaj produkty
Porównaj produkty
Porównaj produkty
Zamknij
Kategorie
Zostaw nam swój adres email, a powiadomimy Cię gdy tylko produkt będzie ponownie dostępny.